"Heij!" sanoi ruotsin ja enkun opettaja.Oon alottanut yläasteen sinänsä uudessa koulussa hallissa. Mulle on tullu paljon uusia kavereita ja oon tavannut mahtavia opettajiakin.
Koulukuvaus, meniköhän se hyvin...Hope so...
Meil on ollu hauskaa ja en tiiä ootanko mokupäivää.
Ajattelin kirjottaa kun se Netta ei oo kirjottanu, kun jos siä joku tätä lukee niin et tylsisty...
Mut joo meille on läksyy reippaasti tullu ja uusia asioita oon oppinukkin ja en oo VIELÄ eksyny koulus!!!! ( Huom! "VIELÄ")
En ollu "valmistautunu" kirjottaa viä tätä mut aattelin kun Netsu ei ollu niin minä sitte kirjotan!!!!!!!
Ruotsi on muuten kivaa eli te jotka molllaatte "pakkoruotsia" niin mollatkaa rauhas mä en niistä piittaa! <------- Toi on sit mun mielipide.
Mut joo nyt tuli lyhyt mut annan sit vaan netan kirjoittaa next! :DD

Love you<3<3<3

Love: Minna<3<3